Vásárlási információk

Köszönjük, hogy webáruházunkba látogatott!

Az alábbiakban bemutatjuk a webáruház működését és egyszerű kezelését:

Általános információk:

A webáruházunkban (www.zoldleszek.hu) megjelenített termékek elsősorban az interneten keresztül on-line módon és házhoz szállítással rendelhetők meg. Indokolt esetekben megrendelést elfogadunk telefonon és e-mailben is. A webáruházunk előzetes regisztráció, vagy bejelentkezés nélkül is használható és megrendelés is feladható.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben annak minden pontjával egyetért, és elfogadja azokat.

A honlap és az áruház megtekintése és használata elsősorban Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, vagy Safari böngészőkkel lehetséges. Szükséges a sütik (cookiek) engedélyezése, hogy valamennyi funkciót megfelelően tudja használni.

A webáruház mobil eszközökre is optimalizált. Így lehetősége van IOS, vagy Android operációs rendszert használó mobil eszközökről is kényelmesen használni webáruházunkat. A rendszerünk automatikusan felismeri az ilyen mobil eszközöket és ebben az esetben a táblagépén, vagy okostelefonján a webáruház mobil eszközökre optimalizált változata jelenik meg.

1. A termékek kiválasztása:

Áruházunkban, a nyitóoldalon, a termékcsoportok előválasztó képei jelennek meg. Ezen az oldalon már a menüben is kereshet megfelelő terméket kínálatunkból. Néhány termékoldalakon különböző opciókat is adhat meg. A termékoldalak többségénél az adott kínálat részletes termékleírása, használati útmutatója is letölthető pdf formátumban. A kiválasztott terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával teheti a kosárba.

Fontos, hogy ez előtt beállítsa a megrendelni kívánt mennyiséget (ez alapesetben 1 egység). A megrendelni kívánt mennyiséget később a kosárban is bármikor megváltoztathatja. Az oldal alján több, az adott termékhez rendelhető opciót is felajánlunk. Ezeket akár itt is kosárba teheti, akár – a termékre kattintva – annak termékoldalán is. Megrendelését mindig egy egészként kezeljük. A kosár aktuális tartalmát bármikor ellenőrizheti a „Kosár” gombra kattintva, illetve a lap alján az ugyanilyen tartalmú ablakban.

2. A termékek ára:

Az egyes termékeknél feltüntetett árak bruttó árak – tartalmazzák a kapcsolódó ÁFA-t és valamennyi más esetleges adót, illetéket és egyéb költséget (pl. termékdíj, stb.). Az árak NEM tartalmazzák a termékék felszerelését, üzembe helyezését, azok helyének kialakítását.

Cégünk a készülékek telepítését nem vállalja, de ha kapcsolatba lép velünk, akkor igyekszünk olyan, a lakóhelyéhez közeli vállalkozót ajánlani, aki ajánlatot tud adni és el tudja végezni a termék üzembe helyezését. Ön természetesen saját maga is választhat olyan szakembert, aki a telepítést el tudja végezni.

Egyes forgalmazott készülékeinkhez részletes telepítési segédletet mellékelünk, amelynek alapján egy gyakorlott szakember – speciális termékismeret nélkül is – üzembe tudja azt helyezni. A bruttó 30.000,- Ft feletti megrendeléseket díjmentesen szállítjuk ki bármely magyarországi címre. A szállítás az általunk legmegfelelőbbnek ítélt módon, általában futárszolgálattal, csomagként történik.

Minden megrendelés teljesítésekor tételes számlát állítunk ki a számlázási címben megadott adatokkal. Ha a megrendelő másképpen nem rendelkezik, akkor a számla eredeti példányát a termékkel együtt küldjük el a megadott szállítási címre.

3. Megrendelési adatok megadása:

A megrendelésre kiválasztott és összeállított termékek listája a „Kosár” gombra kattintva jeleníthető meg. Ellenőrizze a megrendelt termékek listáját, mennyiségét. Ezen az oldalon még változtathat a csomag tartalmán – pl. egyes termékeket törölhet, vagy mennyiségüket módosíthatja. (Ne felejtse el ezután az adott termékhez tartozó „Kosár frissítése” gombra kattintva menteni a módosított mennyiséget!)

Ha rendelkezik valamilyen kedvezményre jogosító kuponnal, akkor azt szintén ezen az oldalon kell megadnia és a „Kupon alkalmazása” gombra kattintva érvényesítenie. Ekkor a kedvezményes ár jelenik meg az oldalon. Ha befejezte a csomag összeállítását, akkor a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva léphet tovább a megrendelés oldalra.

Itt egy oldalon kell megadnia minden, a megrendelésének teljesítéséhez szükséges adatot: a számlázási címet, a szállítási címet (ha az különbözik a számlázási címtől), valamint kiválaszthatja az Ön által preferált fizetési módot.

Ha speciális információk is szükségesek a megrendelés teljesítéséhez, azt a „Megjegyzés” mezőbe feltétlenül írja be (pl. „Kérem a kaputelefonon a 1234 kóddal csöngetni.”) Ugyancsak itt jelölje meg ha bármilyen más speciális kérése van, azt itt jelezze.

Áruházunkban a következő fizetési módok választhatók: bankkártyás fizetés, banki átutalás, vagy utánvétes fizetés a futárszolgálattól történő átvételkor (kp. vagy bankkártyás fizetés).

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fontos, hogy minden adatbeviteli mezőt pontosan és részletesen töltsön ki, különben előfordulhat, hogy nem tudjuk kézbesíteni a megrendelését. Ha speciális információk is szükségesek a kézbesítéshez, azt a „Megjegyzés” mezőbe feltétlenül írja be (pl. „Kérem a kaputelefonon a 1234 kóddal csöngetni.”)

Nagyon fontos, hogy olyan e-mail, telefonszám kerüljön megadásra, amelyen napközben is elérhető, mert ha a megrendelésével kapcsolatban bármilyen kérdésünk merül fel, fontos, hogy el tudjuk érni. Ok nélkül nem fogjuk keresni.

A megrendelés véglegesítése előtt részletesen ellenőrizze a rendelési adatok minden sorát.
Ez az összegző oldal az utolsó, ahonnan még van módja visszalépni és adatait, a megrendelt termékeket és / vagy azok mennyiségét módosítani. Ezért kérjük még egyszer alaposan ellenőrizze, hogy valóban az Önnek megfelelő termékeket és a szükséges mennyiségben rendelte-e meg.

(Ha nem, akkor böngészőjének „vissza” gombjára, vagy a „Kosár” ikonra kattintva térhet vissza a kosárhoz és ezen keresztül vissza az áruházba.) Még egyszer ellenőrizze a számlázási- és szállítási adatokat. A megrendelés elküldése előtt, kérjük tanulmányozza át az Általános Szerződési Feltételek-et és jelölje be, hogy elfogadja azt.

4. Megrendelés véglegesítése:

A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesíti és küldi el rendelését. Ha Ön a bankkártyás fizetési módot választotta, akkor a rendszer a Barion biztonságos fizetési rendszeréhez irányítja és elvégezheti a fizetési tranzakciót. Ezután automatikusan visszairányítja Önt a webáruház szerverére. Valamennyi választható fizetési mód – a bankkártyás fizetés, a banki átutalás, valamint az utánvét is az ön számára díjtalan, áruházunk semmilyen költséget, vagy díjat ezért nem számít fel (az Ön bankja esetleg felszámíthat díjakat, erre azonban áruházunknak nincs befolyása).

Javasoljuk, hogy válassza a teljesen biztonságos és környezetbarát elektronikus fizetési módokat. Ha megrendelése sikeresen továbbítva lett, akkor egy ezt nyugtázó oldalra kerül, valamint néhány percen belül egy elektronikus levelet is automatikusan küld a rendszer. Ebben a megrendelésének főbb adatai szerepelnek. Ügyfélszolgálatunk 3 napon belül feldogozza a rendelést és e-mailben visszaigazolja azt. A szállítási szerződés ezen visszaigazolás elküldésével jön létre.

5. Szállítási információk:

A webáruházunkban kínált termékek számottevő részét raktárról szállítjuk. Előfordulhat, hogy egyes rendelt terméket nem raktárról szállítjuk, hanem az Ön megrendelése alapján szerezzük be, vagy szereljük össze. A megrendelt termékeket általában 3…5 munkanapon belül szállítjuk, azaz a megrendelés napját követő 3…5 munkanapon belül adjuk át a kiszállítást végző partnerünknek.
Egyes termékek esetén a teljesítés határideje hosszabb is lehet, de ekkor ezt Önnek e-mailben, vagy telefonon jelezzük.

A raktárunkban történő személyes átvétel csak telefonon előre egyeztetett időpontban lehetséges, mivel a raktárban nem tartózkodik állandóan személyzet. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az egyedi kiszállítást végző futárszolgálatok munkatársai általában a megrendelt csomagokat munkanapokon és munkaidőben, valamint előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki. Ezért, ha napközben nem tartózkodik otthon, akkor célszerű lehet a kiszállítást csomagpontra, a munkahelyére, vagy biztosan otthon tartózkodó ismerőse, szomszédja, családtagja címére kérni.

6. A vásárlástól történő elállás joga:

Tájékoztatjuk, hogy vonatkozó jogszabályok értelmében Ön jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállni a megrendelt termékek megvásárlásától. Ha élni kíván ezzel a jogával, kérjük tekintse át az Általános Szerződési Feltételeket, ahol részletes információkat talál ezzel kapcsolatban, vagy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, ahol részletesen tájékoztatják az ügyintézés menetéről.

7. Jótállás:

Tájékoztatjuk, hogy az általunk forgalmazott termékekre a vonatkozó jogszabályok szerinti jótállást biztosítunk. A Jótállási feltételekről részletesebb információkat talál az Általános Szerződési Feltételekben, illetve a termékhez mellékelt Jótállási jegyen. Kérjük, hogy jótállásos probléma esetén lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy tájékoztathassuk a gyors ügyintézés módjáról.

Külön felhívjuk figyelmét, hogy egyes termékek esetében a jótállás feltétele, hogy a készülék telepítését és üzembe helyezését szakképzett villanyszerelő végezze. Jótállással kapcsolatos probléma esetén a kivitelező erről szóló, a jótállási jegyen tett nyilatkozatát, vagy a kivitelezésről kiállított számláját be kell mutatnia. Ellenkező esetben a jótállási kötelezettségünk nem áll fenn.

8. Reklamációk, panaszok kezelése:

Kérjük, ha szolgáltatásainkkal kapcsolatban bármilyen problémája, panasza merülne fel, akkor lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, illetve keressen meg bennünket bármely elérhetőségünkön.

Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +36 30-394-5456.

E-mailben írhat nekünk az info @ encase.hu címre, illetve üzenetet küldhet a “Kapcsolat” oldalról, amelyre rövid időn belül válaszolunk.

Levelezési címünk: Encase Kft, 2133 Sződliget, Mandula köz 7.

Problémáját, panaszát igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül orvosolni. Ha ennek ellenére úgy gondolja, hogy problémáját nem megfelelő módon kezeltük, akkor panasszal fordulhat:

A.) A vásárló lakóhelye szerinti járási hivatalhoz (további információ: http://jarasinfo.gov.hu/)

B.) A vásárló lakhelye (székhelye) szerinti Békéltető Testülethez. A budapesti és megyei Békéltető Testületek elérhetőségeit a www.bekeltetes.hu oldalon találja.

C.) Az Európai Unió on-line vitarendezési platform: https://webgate.ec.europa.eu/odr

Köszönjük, hogy áruházunkban vásárol és mindent megteszünk, hogy elégedett legyen termékeinkkel és szolgáltatásainkkal!